Mikulás ünnepség-képek

2008.12.08. 13:20

 A szombati Mikulás ünnepségről a képek elérhetőek: GALÉRIA  innen!

Szöveges beszámoló is rövidesen érkezik!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasifju.blog.hu/api/trackback/id/tr77810966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanna 2008.12.08. 17:05:02

Szerintem nagyon jó volt a Cspatmikulás!!Én nagyon jól éreztem magamat ,igaz kicsit elfáradtam De tényleg nagyon jó volt!!!!!:):):):):):):):)

Gábor217 2008.12.13. 12:09:29

Szuper volt, professzionális volt, és még ajándékot is kaptunk, én is, ez is igazi meglepetés volt!

Meg jó volt az utána kezdődő tarokk-parti, a finom sütik, a jó hangulat, és nem is fáztunk :-)
süti beállítások módosítása