Sorozat VI. rész

2009.11.11. 14:23

Úgy döntöttünk mégis csak frissítjük a blogot, mert az jó. A sorozat folytatódik, most F.T. válaszolt a kérdéseinkre!

Olvassátok szeretettel:

 

Mióta vagy cserkkész?

1995


Miért lettél cserkész?

Mindent az Andrisnak köszönhetek, ő szólt alsós hittan után, hogy lesz cserkészet, de nem miatta maradtam cserkész. A jó társasag, a remek tábori hangulatok, a hazafiasabb es vallásiasabb légkör tartott bent a cserkészetben. Jelentős dolognak tartom a természetjárás fontosságát is.

Mit szeretsz a Csapatban?

Azt, hogy a reménytelenebb időkben van hite felülkerekedni önmagán. + ha az Andris "Gratulál!" nekem és az egesz örs nevet ezen.



Milyen munkát végzel/végeztél a csapatban?

Kiscserkész őrsöt vezettem 2-3 évig, cserkész őrsöt vezettem es vezetek 3 évig, csapatszertáros voltam 4 évig es táborok, portyák, kirandulások, csapatrendezvények szervezésében vállaltam kisebb-nagyobb szerepeket. Legbüszkebb a 2005-ös tanyázás szervezésére es a 2005-ös tábori szaunára vagyok. Ja, latrinat is ástam már sokszor.

Milyennek képzeled a KMI-t 10 év múlva?

Ez talán a legnehezebb kérdés. Mit szertnék láttni? 10 év múlva a 217. KMI. nagyobb lesz, kétszer ennyi vezetővel és cserkésszel. Én hiszek ebben. :)


3 dolog ami számodra a 217-et jelenti

Medve őrs, Nyest őrs, Bükkfa őrs (vezetői őrs) Ez nem sorrend!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasifju.blog.hu/api/trackback/id/tr771517888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása