Számítógépes és valós játékok. Ez tipikusan az a téma, aminél reménykednek, hogy születnek hozzászólások. Hiszen erről a témáról nagyon eltérő vélemények vannak.

 Na de akkor csapjunk is bele a közepébe. Szerintem mindkettőre szükség van. Egyrészt a gépes játékokkal lehet online játszani és így tarthatjuk a kapcsolatot egy távoli barátunkkal. De én például nagyon szeretek társasozni vagy kártyázni és mindig próbálom keresni az alkalmat, hogy tudjak játszani a barátaimmal. Személy szerint én azért szeretem ezt jobban, mert így jobb a hangulat és ez tényleg összehozza az embereket.

Sokan szokták mondani, hogy drágák a társasok. Erre azt mondanám, hogy a gépes játékok is drágák. De például egy pakli magyar kártya csak pár száz forint és lassan pedig lehet gyűjtögetni egy nagy társasra, amely jó sok ideig használható marad.

Ez a bejegyzés most ilyen rövidre sikerült, mert remélem, hogy kapok hozzászólást.

Remélem néhányan kedvet kaptak, hogy leüljenek játszani. Aki pedig épp olyan helyzetben van, hogy nem tudja, milyet vegyen, akkor azt is megírhatja.

Jó munkát!

 

„Többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt.”Platón

 

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasifju.blog.hu/api/trackback/id/tr354175254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bálintkata 2012.03.23. 20:28:57

Sziasztok!
Én imádok játszani.Játék közben előbújik belőlem a gyermek-énem. A legjobbak szerintem természetesen a cserkészjátékok, amiket kint játszunk a szabadban, de társasozni is szeretek. Ki nevet a végén, Activity, Az élet játéka, Mi lenne ha...mindegyik tök izgi :) Ha meg kártya, akkor Uno, Solo, magyar vagy francia kártya...számítógépes játékokban nem vagyok otthon.
A cserkész vidám és meggondolt. A játéktól vidámak lesztek, úgyhogy játszatok szépen :)
süti beállítások módosítása