Új sorozat az újévben

2009.01.11. 10:35

Tavaly felvetődött a gondolat, hogy a csapat vezetőinek felteszünk pár kérdést a cserkész életükkel kapcsolatban. Idén ezt az elhatározást tett, követte. A Medve őrs egy gmail- chat-es "őrsi" idején, Pécs-Budapest-Klagenfurt tengelyen összeállította a kérdéseket. Majd a vezetőségi listán közzétette a kérdéseket. A beérkezett válaszokat hétről hétre lehet majd a blogon olvasni. Hat kérdést tettünk fel a "tiszti karnak". A kérdések a következők voltak:

 

Mióta vagy cserkész?

Miért lettél cserkész?

Mit szeretsz a Csapatban?

Milyen munkát végzel/végeztél a Csapatban?

Milyennek képzeled a 217. KMI-t 10 év múlva?

3 dolog ami számodra a 217-et jelenti.

 

 

 

Az első alkalommal CSABIBÁCSI válaszait olvashatjátok!

Jó szórakozást és elmékedést! ;)

Csabibácsi

 

Mióta vagy cserkész?

 

1989

 

Miért lettél cserkész?

 

Lehet, hogy kiábrándító a válasz, de láttam a nyamvadt ifjúságot, láttam az ideológiai agymosást a szocializmusban, és voltak nagyapám révén személyes tapasztalatok, amiből tudtam, hogy jó ez a dolog. Úgy gondoltam, hogy a rendszerváltást (akkor még elhittük, hogy az lesz!) alul, az ifjúságnál kell kezdeni, mert az még romlatlan. Ma is ezért lennék cserkész, de ne felejtsük el: én 20 évesen ismerkedtem meg ezzel, gyerekkoromban nem volt rá lehetőségem: be volt tiltva. Ja, és pótoltam azt, ami a gyerekkoromból kimaradt...
 

Mit szeretsz a Csapatban?

 

Azt, hogy van. Hogy létezik egyáltalán a hullámvölgyek után. Hogy van karaktere, arculata, jól megkülönböztethető a többiektől. Az is jó, hogy van olyan vezetői gárda, amely felismerte az idők jeleit és átvette a csapat irányítását a magamfajta "idősebbektől".

 

Milyen munkát végzel/végeztél a Csapatban?


1989-től őv, aztán 1990-től táborpk minden évben, 1994-től cspk a közelmúltig. Latrinát/tűzhelyet asszem csak kiképzőtáborokban ástam, de azt élveztem: nyugis meló, és látszik az eredménye!

 

Milyennek képzeled a 217. KMI-t 10 év múlva?

Olyannak, amilyen most!! Egy sajátságos ízzel bíró, összetartó, jó csapatnak. (Ahol egy kérdőíven Eszter bá', Réka bá', Andris bá', Barnibá ír hasonló elmésségeket...)

 

3 dolog ami számodra a 217-et jelenti.

 

1. fiatalok
2. közösség
3. felelősség
(én már csak ilyen komoly maradok... :) )

 

Köszönjük!
 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasifju.blog.hu/api/trackback/id/tr25870472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása