Valamikor a messzi múltban abbamaradt a sorozatunk, melyben csapatunk vezetőinek tetünk fel 5 kérdést. Most belevágok a közepébe. Furcsa lesz, mert magamat kérdeztem meg...

 

Mióta vagy cserkész?

1995

Miért lettél cserkész?

Nagypapám is cserkész volt, tőle halottam sokat a dologról. kezdetben ez inkább egy jó program volt, aztán egyre komolyabbra fordult. Ma már az életem , talán mondhatom legfontosabb része. Ma már felelősség és személyes fejlődésem egyik legfontosabb tere.

Mit szeretsz a Csapatban?

Azt, hogy a hagyományok őrzése mellett nyitottak vagyunk és egy olyan közösséget alkotunk, mely, minden surlódás ellenére kitart egymás mellett. Jó megtapasztalni a kölcsönös szeretetet és megbecsülést. A vezetőség egy nagyon jó és ütőképes csapat, mindamellett a legjobb barátok közössége is!

Milyen munkát végzel/végeztél a csapatban?

Voltam őrsvezető és most csapatparancsnok -helyettes vagyok.
Mostanában GéHás is vagyok, blogot szerkesztek és kommunikálok. Az utóbbi évekből a legbüszkébb mégis az idei toborzásra vagyok(2008 ősz).

Milyennek képzeled a KMI-t 10 év múlva?

Nehéz kérdés. Ha a mostani tendenciát vesszük alapul akkor, egy 60-80 fős csapatot látok. Lelkes vezetőkkel akik nagy felelősséget éreznek a következő generáció iránt. Neveli őket és próbálják neki tovább adni a 217 szellemét... Lelkes, vallásos, de nagyon vagány csapatot szeretnék látni.
Olyan embereket akik tudják mitől döglik a légy, de érzékenyek az emberi kapcsolatokban, figyelnek egymásra és a csapatra!
Szeretném a gyerekeimet is a 217 soraiban tudni, de az lehet. hogy 15 év múlva lesz...

3 dolog, ami számodra a 217-et jelenti?

közösség, vagányság, életforma
 

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasifju.blog.hu/api/trackback/id/tr511139512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibor aus Klagenfurt 2009.07.30. 00:00:04

Miért nem folytatódik a sorozat?
süti beállítások módosítása